ცოტა რამ ჩემზე

საყვარელი ფრაზები: – დრო კი, მოგეხსენებათ, გადის…”; “კიდევ ერთხელ ვახსენო არაქართული სიტყვა “მუღამი”? თუ, აღარ არის საჭირო?”

მე ვარ – სკირონი

მოვიაზრები როგორც – არაორდინარული და ცოოოტა უცნაური

ბავშვობაში ვიყავი – მიმნდობი და გულჩვილი

ახლა ვარ – მიმნდობი, გულჩვილი და ქიცისა და ქიცმაცურის მცოდნე

ადრე მეგონა რომ – ცხოვრება იყო ძალიან მარტივი

ახლა ვფიქრობ რომ – ვცდებოდი მაგრამ ღირს.

არასდროს – ავივსები ბოღმით

ყოველთვის – მეყვარება

ჩემთვის სულ ერთია – დაშტამპული ადამიანების აზრი ჩემზე

ჩემი დილა იწყება – მადლიერების გრძნობით

ძალიან მიჭირს – საკუთარ თავთან პაექრობა

ვნანობ – ხშირად და ბევრ რამეს

ვერასდროს ვაპატიებ – უზნეობას

მენატრება – ბავშვობა

ყველაზე დიდი დანაკარგი – ღმერთი

ყველაზე ძვირფასი შენაძენი – ღმერთი

არ მინდა მახსოვდეს – სევდიანი მოგონებები

არასდროს დამავიწყდება – სკოლა და მამა

ჩემზე გავლენა იქონიეს – მამამ და დამ

როდესაც მღალატობენ – ვბრაზდები

ვუმწეოვდები– სულიერად ჩემზე მაღლა მდგომი ადამიანების და მთების და შვილების ცრემლების წინაშე

როდესაც მაქებენ – თავს ვირწმუნებ, რომ ნამეტანი მოსდით

როდესაც მლანძღავენ – თავს ვირწმუნებ, რომ ნამეტანი მოსდით

იმედი მაქვს – მხოლოდ ღმერთის

მე ვარ შეუმდგარი – სამხედრო პირი

ლბათ ვერასდროს გავხდებოდი – მათემატიკოსი

როდესაც ვბრაზდები – ვბუზღუნებ და ვყვირი

ტყუილს ვამბობ – ხშირად და ზოგჯერ უსინდისოდ

მეშინია – მხოლოდ ღმერთის

ჩემი წყობიდან გამოყვანა შეუძლიათ – თავხედებს და უზრდელებს, თავდაჯერებულ იდიოტებს

წინა ცხოვრება– ეგეთი არ არსებობს

დება, ვინც ფიქრობს რომ – უჟმური და ქედმაღალი ვარ

საყვარელი ფრაზა – “ვინც რა უნდა თქვას შენზე, აკეთე საქმე, რომელსაც საჭიროდ მიიჩნევ და იყავი თანაბრად გულგრილი ქებისა და ძაგების მიმართ”.

ჩემი საფერებელი სიტყვები – დრანცალა, ჩეეემი,ბადურა, მოოოდი

ვერასდროს ვმალავ – სიხარულს

ვცდილობ – არ მოვიტყუო, არ შევიგინო

მეზარება – ღამით მოწევა, მაგრამ ვეწევი

ვერასდროს ვიცლი – გონებაში ჩანიშნული საქმეების გასაკეთებლად

ვერავინ მაიძულებს – ვერაფერს

ვჩქარობ – როცა მასალის გადაცემა მეჩქარება

ჩემთვის სიმშვიდე არის – ის, რაც ხშირად მაკლდა და ახლა უფრო მაქვს

ბოლოს წავიკითხე – “მაიდ ინ ტიფლის”- აკა

ხშირად მადარებენ – ვინი პუჰს და ჟოაო აბადოს:)

ჩემი თავის მიმართ ვარ – მომთხოვნი და კრიტიკული

ვამაყობ – მიზანსწრაფულობით

უარვყოფ – ძალად ათეისტებს

მწამს – ღმერთის და იმის, რომ ყველაფერს ხედავს

თუკი შევძლებ – დავეხმარები მოხუცებს

სიკვდილი – ის არის, რაც აუცილებლად მოვა და “ერთ წამში აგვყრის იარაღს”

ყოველთვის შეუძლია გამაცინოს – ნიოს

ჩემთვის იდეალური მამაკაცი – მამა

ბოდიშს ვიხდი – მიჭირს, მაგრამ ვსწავლობ

ბედნიერება არის – სისავსე და დროგამოშვებითი

არასდროს ვსაუბრობ – პირად, ინტიმურ თემებზე სხვასთან, საყვარელი ადამიანის გარდა

მიყვარს – მთელი არსებით

ჩემთვის სულ ერთი არაა – ნიოს აზრი

ვერასდროს შევურიგდები – დღეზე გრძელ ღამეს

Leave a Reply

